این سایت سعی دارد سایت های برتر سراسر ایران را معرفی کند ما با نمایش دادن پیش نمایشی از سایت، کاربران را به دیدن کامل مطالب سایت های معرفی شده دعوت میکنیم فلذا هیچ لینک، عکس، و متنی از سایت های معرفی شده کپی نمیشود.

    کالری کیک خانگی

    مهدی

    بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

    کالری کیک خانگی را از این سایت دریافت کنید.

    کالری کیک معمولی خانگی، پف کرده

    اطلاعات کامل اجزای تشکیل دهنده کیک معمولی خانگی، پف کرده شامل، کالری، ریز مغذی ها، ویتامین ها، املاح، آب، فیبر و ...

    کالری کیک معمولی خانگی، پف کرده - ارزش غذایی کیک معمولی خانگی، پف کرده

    کالری کیک معمولی خانگی، پف کرده - ارزش غذایی کیک معمولی خانگی، پف کرده کالری کیک معمولی خانگی، پف کرده

    کالری کیک معمولی خانگی، پف کرده در حالت حالت طبیعی 289 کیلو کالری در 100 گرم می باشد.

    گروه های غذایی کیک معمولی خانگی، پف کرده

    شیرینیجات

    کیک معمولی خانگی، پف کرده از درشت مغذی ها و ریز مغذی هایی مطابق با جداول زیر تشکیل شده است که ارزش غذایی آن را می سازند

    جدول ارزش غذایی کیک معمولی خانگی، پف کرده حالت طبیعی

    تشکیل دهنده اصلی مقدار در100 گرم

    انرژی (کالری) 289 کیلوکالری

    کربوهیدرات 61.10 گرم

    پروتئین 5.40 گرم چربی 2.70 گرم آب 29.70 گرم فیبر 0.50 گرم قند 36.66 گرم

    کلسترول 102.00 میلی گرم

    ویتامین های کیک معمولی خانگی، پف کرده حالت طبیعی

    نام ویتامین مقدار در 100 گرم

    ویتامین A 44.00 میکروگرم

    ویتامین D 0.30 میکروگرم

    ویتامین E 0.24 میلی گرم

    ویتامین K 0.20 میکروگرم

    ویتامین C 0.00 میلی گرم

    تیامین (B1) 0.24 میلی گرم

    ریبوفلاوین (B2) 0.27 میلی گرم

    نیاسین (B3) 1.93 میلی گرم

    کولین (B4) 55.10میلی گرم

    پانتوتنیک اسید (B5) 0.48 میلی گرم

    ویتامین B6 0.05 میلی گرم

    فولات (B9) 47.00میکروگرم

    ویتامین B12 0.24 میلی گرم

    مواد معدنی کیک معمولی خانگی، پف کرده حالت طبیعی

    نام ماده معدنی مقدار در 100 گرم

    کلسیم 70.00 میلی گرم

    آهن 2.72 میلی گرم

    منیزیم 11.00 میلی گرم

    فسفر 137.00 میلی گرم

    پتاسیم 99.00 میلی گرم

    سدیم 141.00 میلی گرم

    روی 0.51 میلی گرم مس 0.06 میلی گرم منگنز 0.21 میلی گرم سلنیم 9.10 میکروگرم

    منابع اطلاعات مواد غذایی

    تمامی اطلاعات مربوط به ریز مغذی های غذایی کیک معمولی خانگی، پف کرده کاملا معتبر بوده و از سازمان غذا و داروی امریکا (FDA) استخراج شده است.

    منبع مطلب : ooma.org

    کالری یک برش کیک چقدر است؟ آیا تأثیری در رژیم لاغری دارد؟

    اگر یک برش کیک میل کرده باشید میتوانید 260 کیلوکالری از کالری کیک را با انجام ورزش هایی مثل دویدن، پیاده روی یا دوچرخه سواری بسوزانید.

    کالری تنقلات، شیرینی ها و سایر مواد غذایی متفرقه

    کالری یک برش کیک چقدر است؟ آیا تأثیری در رژیم لاغری دارد؟

    Mint

    مارس 15, 20220 نظر120.4k

    حتی اگر متعهد به رژیم های لاغری منتخب دنیا باشید باز هم بعید است که در مهمانی تولد یا هر جشن و بزم دیگری بتوانید جلوی هوس خودتان را برای خوردن کیک بگیرید! و ما هم قصد داریم شما را تشویق کنیم تا هرگز چنین مقاومت بیهوده ای نشان ندهید و در عوض با شناخت کالری کیک، تکلیف خودتان را بعد از هربار نوش جان کردن کیک روشن کنید.

    میخوای هر غذایی که دوست داری، بخوری و بازم لاغر شی؟🤩

    همین الان اپلیکیشن مینت رو نصب کن تا بتونی ماهی ۵ کیلوگرم بدون محدودیت غذایی، کم کنی💪

    دانلود اپلیکیشن مینت

    در جمع انواع شیرینی ها، چه صنعتی و چه خانگی، کیک جایگاه ویژه ای برای خودش دارد که با آن حجم وسوسه آمیز از خامه و میوه های برش خورده به راحتی شما را مجاب میکند تا برای چند ساعتی کالری کیک را نادیده بگیرید و فقط با لذت میل کنید.

    آشنایی با میزان کالری کیک، ویتامین ها و مواد معدنی آن

    کالری کیک به ازای هر برش مثلثی در هشت نوع کیک پرطرفدار به شرح زیر است:

    کیک اسفنجی

    ♦ انرژی: 232 کیلوکالری

    ♦ کربوهیدرات: 46 گرم

    ♦ پروتئین: 4 گرم ♦ چربی: 4/3 گرم

    کیک خامه ای سفید

    ♦ انرژی:  264 کیلوکالری

    ♦ کربوهیدرات: 42 گرم

    ♦ پروتئین: 4 گرم ♦ چربی: 9 گرم

    کالری کیک رد ولولت ( مخمل قرمز red velvet)

    ♦ انرژی:  280 کیلوکالری

    ♦ کربوهیدرات: 39 گرم

    ♦ پروتئین: 3 گرم ♦ چربی: 13 گرم

    کیک شکلاتی

    ♦ انرژی:  312 کیلوکالری

    ♦ کربوهیدرات: 42 گرم

    ♦ پروتئین: 7/2 گرم ♦ چربی: 16 گرم

    کیک شیره خرما

    ♦ انرژی:  264 کیلوکالری

    ♦ کربوهیدرات: 38 گرم

    کالری کیک در انواع طعم ها حدودا یکسان است.

    ♦ پروتئین: 3/4گرم ♦ چربی: 11 گرم

    کالری کیک قهوه

    ♦ انرژی:  268 کیلوکالری

    ♦ کربوهیدرات: 43 گرم

    ♦ پروتئین: 4 گرم ♦ چربی: 7/8 گرم

    کیک هویج

    ♦ انرژی:  330 کیلوکالری

    ♦ کربوهیدرات: 4 گرم ♦ پروتئین: 8گرم ♦ چربی: 8 گرم

    ارزش غذایی یک برش مثلثی کیک ساده

    آب: 70/29 گرم فیبر: 50/0 گرم قند: 66/36 گرم

    کلسترول: 00/102 میلی گرم

    ویتامین A: 00/44 میکروگرم

    ویتامین D: 30/0 میکروگرم

    ویتامین E: 24/0 میلی گرم

    ویتامین K: 20/0 میکروگرم

    ویتامین C: 00/0 میلی گرم

    ویتامین B1 (تیامین): 24/0 میلی گرم

    ویتامین B2 ( ریبوفلاوین): 27/0 میلی گرم

    ویتامین B3 (نیاسین): 93/1 میلی گرم

    ویتامین B4 (کولین): 10/55 میلی گرم

    ویتامین B5 (پانتوتنیک اسید): 48/0 میلی گرم

    ویتامین B6: 05/0 میلی گرم

    ویتامین B9 (فولات): 00/47 میکروگرم

    ویتامین B12: 24/0 میلی گرم

    کلسیم: 00/70 میلی گرم

    آهن: 72/2 میلی گرم

    منیزیم: 00/11 میلی گرم

    فسفر: 00/137 میلی گرم

    پتاسیم: 00/99 میلی گرم

    سدیم: 00/141 میلی گرم

    روی: 51/0 میلی گرم مس: 06/0 میلی گرم

    منگنز: 21/0 میلی گرم

    سلنیم: 10/9 میکروگرم

    آیا کیک دارای کالری مفید است؟

    اگر همچنان امیدوار هستید که کالری کیک را مفید و سازنده معرفی کنیم، اینطور نیست! همانطور که در جدول کالری این خوشمزه اسفنجی خواندید، بیشترین سهم کالری کیکهای متنوع مربوط به کربوهیدرات است. اما این کربوهیدرات از نوع کربوهیدرات خوب نیست.

    نکته دوم اینکه کربوهیدرات موجود در کالری کیک از نوع قند است بنابراین دومین چراغ هشدار روشن شد. در ادامه قصد داریم بیشتر از کبوهیدرات بد و قند موجود در شیرینی ها برایتان بنویسیم.

    منظور از کربوهیدرات بد چیست؟

    وقتی صحبت از میزان کربوهیدرات مصرفی روزانه می شود، با دونوع کربوهیدرات روبه رو می شویم:

    کربوهیدرات های ساده

    کربوهیدرات های پیچیدهکربوهیدرات های ساده شامل گروه غذایی متنوعی از انواع نانها، شیرینی و کیک ها، میوه ها، شیر و فرآورده های شیر، برنج سفید و قهوه ای، شکر سفید، آب میوه، بستنی، نوشیدنی های غیرالکلی، مربا، شربت، پیتزا و مواد غذایی مشابه می شود.

    کربوهیدرات های ساده نوعی قند در مواد غذایی هستند که سرعت هضم و جذب بسیار بالایی در بدن انسان دارند و البته به سرعت هم قند خون را بالا می برند.

    همانطور که در فهرست غذاها خواندید، کیک دارای کربوهیدرات ساده از نوع قند است. این نوع کربوهیدرات هیچ ارزش غذایی برای بدن شما ندارد و فقط درصورتی کارایی دارد که بخواهید برای یک رژیم چاقی برنامه ریزی کنید! ولی همچنان خطر افزایش قند خون و ابتلا به دیابت، سلامت شما را حتی در زمان چاقی، تهدید میکند. پس شما درواقع عاشق یک نوع کربوهیدرات بد میشوید!

    بنابراین وقتی صحبت از نقش پررنگ کالری کیک می شود درواقع شما حجم زیادی از کربوهیدرات بد را وارد بدن خود میکنید که گرچه لذت بخش است ولی فقط برای مدتی کوتاه این لذت دوام دارد و در بلند مدت، میتواند باعث افزایش وزن و مشکلات سلامتی از جمله چاقی، دیابت، بیماری های قلبی و عروقی، افزایش کلسترول و چربی خون شود.

    چگونه کالری کیک را کنترل کنم؟

    کار چندان سختی نیست البته اگر بتوانید در برابر قدرت و غلبه میل به شیرینی در خودتان مقاومت کنید! بهترین روش تنظیم کالری این نوع شیرینی، پخت کیک خانگی با میزان قند کنترل شده یا با افزودن شیرینی های طبیعی مثل شهدمیوه ها یا به میزان کم، شیرینی است.

    اما اگر علاقه ای به آشپزی ندارید، میتوانید کیکی را سفارش بدهید که رژیمی و با شیرین کننده های بدون قند یا رژیمی آماده شده باشد.

    منبع مطلب : www.mintapp.ir

    میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
    مهدی 4 روز قبل
    4

    بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

    برای پاسخ کلیک کنید