این سایت سعی دارد سایت های برتر سراسر ایران را معرفی کند ما با نمایش دادن پیش نمایشی از سایت، کاربران را به دیدن کامل مطالب سایت های معرفی شده دعوت میکنیم فلذا هیچ لینک، عکس، و متنی از سایت های معرفی شده کپی نمیشود.

    چرا همراه بانک سپه کار نمیکنه

    مهدی

    بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

    چرا همراه بانک سپه کار نمیکنه را از این سایت دریافت کنید.

    چرا همراه بانک سپه کار نمیکند

    همراه بانک سپه (بانکداری همراه) «همراه بانک» سامانه ای است که شما به وسیله آن می توانید با نصب نرم افزار لازم بر روی تلفن همراه خود، خدمات بانکداری الکترونیکی را در ...

    چرا همراه بانک سپه کار نمیکند

    نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 1400-12-29 08:25:19

    جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

    @AlirezaSepand

    همراه بانک سپه (بانکداری همراه)

    «همراه بانک» سامانه ای است که شما به وسیله آن می توانید با نصب نرم افزار لازم بر روی تلفن همراه خود، خدمات بانکداری الکترونیکی را در طول شبانه روز از طریق تلفن همراه دریافت نمایید. نرم افزار بانک سپه برای بهره مندی از خدمت مذکور، از طریق نشانی اینترنتی www.ebanksepah.ir  بخش بانکداری همراه،  قابل دسترسی است.

    برنامه جدید همراه بانک (نسخه بهار 1398) باقابلیت‌های متعدد برای سیستم های عامل اندروید و iOS تأمین شده و از ابتدای اردیبهشت 1398، آماده دریافت است.

    خدمات و مزایا:الف) خدمات قبل از ورود به همراه بانک: این خدمات عمدتاً مبتنی بر سرویس‌های کارتی طراحی و پیاده‌سازی شده و با نصب ‌و فعال‌سازی نرم‌افزار قابل استفاده است. برای انجام عملیات مالی در حال حاضر دارندگان کارت سپه میتوانند از خدمات قبل از ورود استفاده کنند و در فاز آتی امکان بهره‌مندی از این خدمات برای تمامی دارندگان کارت شتابی فعال خواهد شد.

    ب) انتقال کارت به کارت:

    این خدمت به دارندگان کارت سپه اجازه می دهد تا سقف 10.000.000ریال انتقال وجه انجام دهند. در فاز آتی امکان بهره‌مندی از این خدمت برای دارندگان کارت شتابی فعال خواهد شد.

    ج) پرداخت آسان:

    این خدمت جدید به‌منظور تسهیل خرید از پذیرندگان بدون استفاده از کارت، طراحی و عملیاتی شده است. مشتری در هنگام خرید، بارکد فروشنده (QR Code) را از طریق این گزینه اسکن نموده و با درج اطلاعات کارت خود می‌تواند پرداخت وجه را به‌صورت الکترونیکی انجام دهد. در حال حاضر این خدمت برای پذیرندگان شرکت آسان پرداخت پرشین، عملیاتی شده و برای سایر پذیرندگان نیز در دست اقدام است. ضمناً بارکد فروشنده روی صفحه‌نمایش پایانه فروش قابل‌دسترسی است.

    د) ورود با کنترل اثرانگشت و تشخیص چهره:

    به‌منظور تسهیل در ورود به همراه بانک، امکان ورود به سامانه با کنترل اثرانگشت (نسخه اندروید و iOS) و تشخیص چهره (صرفاً نسخه iOS) با توجه به قابلیت گوشی فراهم شده است. این قابلیت پس از فعال‌سازی این امکان در «تنظیمات» برنامه همراه‌بانک و انجام تنظیمات مرتبط در گوشی تلفن همراه قابل‌استفاده خواهد شد.

    هـ) اسکن شماره کارت:

    در خدماتی که نیازمند درج شماره کارت است، امکان شناسایی شماره کارت از طریق اسکن آن به‌وسیله دوربین گوشی میسر شده و بدین ترتیب نیازی به درج دستی 16 رقم نخواهد بود.

    و) بروز رسانی خودکار برنامه:

    پس از نصب این نسخه نرم‌افزار همراه‌بانک، برای بروز رسانی نسخه‌های آتی، نیاز به نصب مجدد برنامه از سایت نخواهد بود و در صورت تأیید مشتری، به‌صورت خودکار انجام خواهد شد.

    ز) ایجاد فرآیند فعال‌سازی:

    با توجه به الزامات امنیتی جدید بانک مرکزی برای احراز اصالت برنامک‌های همراه و تراکنش‌های آنها و در جهت کاهش مخاطرات مشتریان، فرآیند فعال‌سازی پس از نصب برنامه، برای مشتری اجرا و اطلاعات هویتی فرد استفاده‌کننده، در سیستم ثبت و کنترل خواهد شد. لازم به توجه است این فرآیند نافی صدور رمز ورود به سامانه برای دارندگان حساب نزد بانک نمی‌باشد.

    ح) انتقال آسان:

    در این خدمت انتقال کارت به کارت با استفاده از فناوری بارکد دوبعدی (QR CODE) تسهیل شده و زمان انجام آن به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای کاهش یافته است. بدین ترتیب که برای واریز وجه به کارت فرد دیگر، مبلغ انتقال و شماره کارت طرف در قالب بارکد دوبعدی(QR CODE) دریافت و اسکن می‌شود. لذا با اسکن این بارکد بخشی از اطلاعات تراکنش به‌صورت خودکار ثبت می‌شود. همچنین برای دریافت وجه از دیگران، می‌توان بارکد حاوی شماره کارت خود و مبلغ موردنظر را ساخت و تصویر آن را به فرد مقابل ارسال کرد تا وی برای واریز وجه آن را اسکن کند.

    ط) پیام رسانی (Notification):

    با توجه به راه‌اندازی سامانه پیام‌رسانی، قابلیت ارسال پیام از طرف بانک برای مشتریان سامانه همراه‌بانک ایجاد شده است که این امکان، پس از فعال‌سازی در بخش «تنظیمات» قابل‌استفاده خواهد بود.

    شرایط استفاده و فرآیند فعال سازی: 1- با عنایت به اینکه نرم‌افزار جدید همراه بانک بر اساس شماره مشتری طراحی شده است، از این رو پیش‌نیاز استفاده از نرم‌افزار مذکور، دریافت شماره مشتری از شعبه می‌باشد. نحوه اخذ شماره مشتری برای مشتریان جدید (افتتاحی) و مشتریان قدیمی یکسان است.

    2- تکمیل فرم «درخواست خدمات سامانه‌های غیرحضوری» موجود در شعبه برای کلیه مشتریان اعم از مشترکین قبلی همراه ‌بانک و متقاضیان جدید، به ازای هر حساب ایشان که مایل به فعال‌سازی سامانه همراه بانک برای آن می‌باشند، ضروری است.

    3- به ازای کلیه حساب‌های مورد تقاضای مشتری، یک رمز تائید برای مشتری جهت انجام تراکنش‌های مالی به شماره همراه معرفی شده وی پیامک می‌شود. رمز تائید مورد استفاده برای انجام تراکنش‌های مالی اعم از انتقال وجه، پرداخت قبض و... در درگاه همراه بانک نسخه مشتری محور به مشتری تعلق می‌گیرد و لذا برای کلیه حساب‌های وی در این درگاه یکسان است. بدیهی است این رمز با رمز تائید قبلی (رمز دوم ثابت مرتبط با حساب و کارت ) در سایر درگاه‌ها (اینترنت بانک و تلفن‌بانک) متفاوت است.

    4- مشتریانی که شماره مشتری بانک سپه را دریافت و از درگاه شعبه نسبت به فعال‌سازی همراه ‌بانک خود اقدام و رمز اول (رمز ورود به درگاه) را دریافت نموده‌اند، می‌توانند از طریق شعبه یا مراجعه به سایت بانکداری اینترنتی سپه به نشانی

    www.ebanksepah.ir

    ، برنامه همراه بانک سپه (نسخه مشتری‌محور) را بارگذاری (Download) نموده و آن را بر روی دستگاه خود نصب نمایند.

    سایر موارد:    راهنما و دستورالعمل کاربری همراه بانک سپه - نسخه 3.0.0

    آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

    برچسب ها : همراه بانک سپه کار نمیکند

    سایر منابع و مطالب مرتبط با این مطلب [ برای قرار گرفتن در این لیست از صفحه تماس با ما اقدام کنید ]

    منبع مطلب : paynews.fileon.ir

    پاسخگوی مشکلات و آموزش نرم همراه بانک سپه

    همیار رایانه(9099071728)پاسخگوی مشکلات–آموزش و مشکلات اپلیکیشن همراه بانک سپه Application Hamrah Bank Sepah،hamyarrayaneh.ir

    همراه بانک سپه

    همراه بانک سپه (Sepah Bank) سامانه نرم افزاری موبایل (Mobile) یا گوشی بانک سپه می باشد که برای انجام امور مربوط به بانک سپه جهت نصب برروی پلتفرم های اندروید (Android) و آیفون ای او اس (iOS) طراحی و ساخته شده است تا مشتریان این بانک بتوانید کارهای بانک سپه خود را بصورت غیرحضوری با این نرم افزار انجام دهند.

    همراه بانک سپه خدمات مربوط به بانک سپه است که به مشتریان این امکان را می دهد که بصورت الکترونیکی انواع خدمات بانکی را بصورت 24 ساعته بدون مراجعه به بانک انجام بدهند.

    با ادغام شدن 5 بانک و موسسه (بانک مهر اقتصاد ، بانک حکمت ایرانیان ، بانک قوامین ، بانک انصار و موسسه کوثر) در بانک سپه مشتریان آنها برای انجام کارهای الکترونیکی و خدمات بانکی آنلاین (Online) می بایست از نرم افزار همراه بانک سپه استفاده نمایید.

    قابلیت و ویژگی های Hamrah Bank Sepah

    از قابلیت ها و ویژگی های موبایل بانک سپه میتوان به موارد زیر اشاره کرد

    1- امکان پرداخت اقساط تسهیلات

    2- امکان پرداخت قبوض خدماتی

    3- امکان خرید شارژ تلفن همراه و بسته اینترنت

    4- امکان انتقال وجه حساب به حساب

    5- امکان دریافت شماره شبا

    6- امکان دریافت رمز یک بار مصرف پویا

    7- قابلیت مسدود سازی کارت

    8- استعلام چک

    9- امکان ارسال صورتحساب به ایمیل

    10- امکان مشاده گردش حساب

    آموزش فعالسازی همراه بانک سپه

    جهت فعالسازی و نصب اپلیکیشن همراه بانک سپه مراحل زیر را انجام دهید.

    1- ابتدا باید با مراجعه به یکی از شعب بانک سپه شماره مشتری دریافت کنید و فرم درخواست خدمات غیرحضوری را پر نموده و از درگاه شعبه رمز اول را دریافت نمایید.

    2- حال نرم افزار همراه بانک سپه را دانلود و نصب کنید و سپس آن را اجرا نمایید.

    رفع مشکل نصب نشدن موبایل بانک سپه

    دلیل نصب نشدن و اجرا نشدن موبایل بانک سپه و نمایش خطای اپلیکیشن اجرا نمی شود میتواند نداشتن فضای خالی در حافظه گوشی هنگام نصب نرم افزار همراه بانک سپه باشد جهت برطرف کردن این مشکل به میزان حجم فایل باید فضای خالی در گوشی ایجاد کنید و مجدد اقدام به نصب نرم افزار همراه بانک سپه کنید و یا اینکه آخرین نسخه از نرم افزار (Software) را دانلود و دریافت نکرده باشید جهت رفع این کار آخرین نسخه از اپلیکیشن را از سایت (Site) ، بازار (Bazaar) ، مایکت (Myket) ، سیبچه برای ای او اس (iOS) دانلود و مجدد آن را نصب کنید.

    سوالات متداول درباره موبایل بانک سپه

    1- چگونه در همراه بانک سپه ثبت نام کنیم؟

    2- علت باز نشدن همراه بانک سپه روی گوشی اندروید چیست؟

    3- آیا می توانیم رمز ورود به همراه بانک سپه را تغییر دهیم؟

    4- همراه بانک سپه از چه کارت هایی پشتیبانی می کند؟

    5- پس از بروزرسانی (Update) همراه بانک سپه با پیغام اطلاعات مورد نظر موجود نیست روبرو می شویم آن را چگونه برطرف کنیم؟

    شرکت همیاررایانه صبا ، پاسخگوی تلفنی بصورت شبانه روزی (24 ساعته) حتی در ایام تعطیل می تواند پشتیبان خوبی برای حل و رفع مشکلات رایانه ، موبایل ، تبلت ، لپ تاپ و سیستم کامپیوتر شما عزیزان باشد. جهت ارتباط با کارشناسان مجرب ما می توانید با شماره 9099071728 تماس حاصل فرمایید و یا از طریق لینک خرید شارژ همیار رایانه نسبت به دریافت اعتبار جهت مکالمه از طریق تلفن همراه و یا تلفن ثابت اقدام نمایید.

    منبع مطلب : hamyarrayaneh.ir

    میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
    مهدی 5 روز قبل
    3

    بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

    برای پاسخ کلیک کنید