این سایت سعی دارد سایت های برتر سراسر ایران را معرفی کند ما با نمایش دادن پیش نمایشی از سایت، کاربران را به دیدن کامل مطالب سایت های معرفی شده دعوت میکنیم فلذا هیچ لینک، عکس، و متنی از سایت های معرفی شده کپی نمیشود.

    رکورد ترند توییتر

    مهدی

    بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

    رکورد ترند توییتر را از این سایت دریافت کنید.

    رکورد توییتر فارسی شکسته شد/ هشتگ ‎مهسا امینی۵ میلیون را رد کرد

    ماجرای منتهی به مرگ مهسا امینی در پی بازداشت توسط گشت ارشاد در تهران، واکنش‌های زیادی در داخلی ایران و در سطح جهانی بە دنبال داشتە است. هشتگ مهسا امینی به طور مرتب در شبکه اجتماعی توییتر رکورد می‌شکند و برای چند روز متوالی در چند کشور ترند اول بودە است. این هشتگ در حال حاضر بیش از پنج میلیون بار مورد استفادە قرار گرفتە است.

    رکورد توییتر فارسی شکسته شد/ هشتگ ‎مهسا امینی۵ میلیون را رد کرد

    ماجرای منتهی به مرگ مهسا امینی در پی بازداشت توسط گشت ارشاد در تهران، واکنش‌های زیادی در داخلی ایران و در سطح جهانی بە دنبال داشتە است. هشتگ مهسا امینی به طور مرتب در شبکه اجتماعی توییتر رکورد می‌شکند و برای چند روز متوالی در چند کشور ترند اول بودە است. این هشتگ در حال حاضر بیش از پنج میلیون بار مورد استفادە قرار گرفتە است.

    به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ماجرای منتهی به مرگ مهسا امینی در پی بازداشت توسط گشت ارشاد در تهران، واکنش‌های زیادی در داخلی ایران و در سطح جهانی بە دنبال داشتە است. هشتگ مهسا امینی به طور مرتب در شبکه اجتماعی توییتر رکورد می‌شکند و برای چند روز متوالی در چند کشور ترند اول بودە است.

    این هشتگ در حال حاضر بیش از  پنج میلیون بار مورد استفادە قرار گرفتە است.

    هشتگ‌های "ایران، حجاب و مهسا امینی" هم به انگلیسی صدها هزار بار توسط کاربران غیر ایرانی توییتر مورد استفادە قرار گرفتەاند.

    کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

    ارسال به تلگرام

    منبع مطلب : www.didbaniran.ir

    چگونه ترندهای جهانی توییتر را ببینیم ؟ اهمیت ترندهای جهانی

    ترندهای جهانی توییتر یکی از روش‌های یافتن اطلاعات از اخبار و حوادث بهروز دنیاست. با کمک ترندهای توییتر می‌توانیم در کارهایی مانند پاکسازی طبیعت و ... همراه شویم.

    چگونه ترندهای جهانی توییتر را ببینیم ؟ اهمیت ترندهای جهانی

    دیدگاه‌ خود را بنویسید / دیجیتال مارکتینگ / 13 زمان خواندن

    احتمالاً اخیراً با افرادی روبه‌رو شده‌اید که مشتاقانه گفته‌اند «چگونه ترندهای جهانی توییتر را ببینیم؟» و شما نیز نسبت به این جمله کنجکاو شده باشید، اما مفاهیمی چون ترند و توییتر ممکن است برای شما حاوی ابهاماتی باشند که نگذارند منظور چنین اشخاصی را درک کنید. معمولاً در اکثر رسانه‌های اجتماعی نیز بارها با پُست‌هایی برخورد می‌کنیم که از ترند شدن خبر می‌دهند.

    اما اگر بخواهیم موضوع ترند را صرفاً در رسانه‌ی توییتر دنبال کنیم، این موضوع چگونه انجام می‌شود؟! اگر شما نیز مایل هستید تا پاسخ این سؤال را بیابید و سپس با استفاده از ترندهای توییتر، بازار کسب و کار خود را گرم کنید، تا انتهای این مقاله دکتر ویز با ما همراه باشید تا با هم ببینیم که چگونه ترندهای جهانی توییتر را ببینیم و از آن‌ها استفاده کنیم!

    آنچه در این مطلب خواهید خواند نمایش فهرست محتوای این متن

    ترند چیست و چرا مورد توجه قرار می‌گیرد؟

    ترند یا «Trend» را از نظر لغوی می‌توان با مفهوم «گرایش و تمایل» معنا کرد. معمولاً از این واژه در فضای مجازی و بستر شبکه‌های اجتماعی متنوع استفاده می‌کنند تا مفهوم گرایش عمومی را نشان دهند. بنابراین وقتی حرف از ترند می‌شود، می‌توان چیزی را در نظر گرفت که ممکن است کاربران فضای مجازی نسبت به آن تمایل نشان دهند و پیگیر آن باشند.

    ترند را گاهی می‌توان مترادف واژه‌ی «مُد» در نظر گرفت، اما اگر بخواهیم دقیق‌تر به این موضوع نگاه کنیم، ترند قبل از مُد می‌آید و اگر گرایش‌ها و تمایلات عمومی در مورد یک ترند به حداکثر برسند، آن ترند در نهایت تبدیل به مُد می‌شود! البته ترند تنها مختص یک حوزه‌ی خاص نیست و موضوع ترندینگ را می‌توان در انواع زمینه‌ها مشاهده کرد.

    مطالعه بیشتر :

    آموزش توییتر : 16 تکنیک از برندینگ شخصی تا کسب‌ و کارها

    برای مثال، «ترندهای فشن» به مدل‌هایی اشاره دارد که ممکن است در آینده‌ای نزدیک، تمایل و گرایش اکثریتی را به سمت خود جلب کنند و تبدیل به مُد شوند. در حوزه‌ی اقتصاد نیز، ترندهای اقتصادی، همان اخبار و نظراتی هستند که دنیای اقتصاد را برای کوتاه‌مدت تحت تأثیر قرار می‌دهند و باعث می‌شوند تا افرادی که درگیری این موضوعات هستند، به سمت آن گرایش پیدا کنند. این مورد را می‌توان به سایر زمینه‌ها نیز تعمیم داد. البته باید این را نیز در نظر بگیرید که معمولاً ترندها عمر کوتاهی بین چند روز تا چند هفته‌ای دارند و ترندهای جدیدتر جای ترندهای قبلی را به سرعت می‌گیرند!

    توییتر چیست و چرا ترندهای توییتر را باید شناخت؟

    گفتیم که موضوع ترند در مورد تمام زمینه‌های کاری، هنری، دیجیتالی، اقتصادی و …. وجود دارد. همچنین این کلمه در رسانه‌های اجتماعی نیز به شکل اختصاصی در نظر گرفته می‌شود. برای مثال، ترند توییتر «Twitter» که یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرف‌دار است، ترندهای مخصوص به خود را دارد که در قالب توییت‌های 280 کاراکتری منتشر می‌شوند و افکار عمومی را درگیر می‌کنند.

    توییتر را می‌توان در رأس دیگر رسانه‌های اجتماعی در نظر گرفت، به طوری که در اکثر موقعیت‌ها، بهترین متون خبری، طنز و سرگرمی، و …. ابتدا در این رسانه توییت «Tweet» می‌شوند و سپس در دیگر رسانه‌ها مانند اینستاگرام، تلگرام و …. نیز منتشر می‌شوند. با این اوصاف، طبیعی است که همگی به دنبال این باشیم که چگونه ترند های جهانی توییتر را ببینیم!! و بدانیم هشتگ‌های ترند توییتر امروز کدامند.

    معمولاً بیشتر دولت‌مردان و افراد سیاسی و اقتصادی مشهور جهان، توییتر را برای فعالیت خود در نظر می‌گیرند و نظرات خود را از طریق آن منتشر می‌کنند. به همین خاطر توییتر یک رسانه‌ی معتبر و سطح بالا به حساب می‌آید که دست اول‌ترین خبرها در آن وجود دارد و از این طریق می‌تواند با انواع ترندهای روز همراه شد. اگر شما ترندهای توییتر را بشناسید، بلافاصله می‌توانید آن‌ها را در دیگر صفحات مجازی خود به اشتراک بگذارید و از این طریق، توجهات زیادی را به سمت پُست خود بکشانید.

    ترندینگ چگونه در توییتر ایجاد می‌شود؟

    برای اینکه بدانیم چگونه ترندهای جهانی توییتر (ترندهای توییتر) را ببینیم، باید به هشتگ‌ها توجه خاصی داشته باشیم. مدت زیادی است که استفاده از هشتگ «#» در رسانه‌های اجتماعی باب شده و افراد برای پیوستن به کمپین‌های متنوع از هشتگ مربوط به آن‌ها استفاده می‌کنند. قرار دادن هشتگ در بین متنی که می‌نویسید، سبب می‌شود تا افراد با راحتی بیشتری بتوانند شما را پیدا کنند و همچنین از هشتگ برای پیوستن به ترندها نیز بهره می‌گیرند.

    این مورد در رسانه‌ی توییتر هم دیده می‌شود و یکی از بهترین راه‌های ترندینگ در توییتر، همین استفاده از هشتگ است. اما استفاده از علامت # هم اصول خاص خود را دارد. برای مثال اگر شما بخواهید یک جمله را به همراه هشتگ بیان کنید، چه به فارسی و چه به انگلیسی، باید فاصله را حذف کرده و به صورت زیر عمل کنید:

    ItsComingHome# #آشپزی_با_عشق

    ملاحظه می‌فرمایید که برای جملات لاتین، فاصله کلاً حذف شده و در مورد هشتگ فارسی هم، به‌جای فاصله از علامت آندرلاین «_» استفاده شده است. پس اگر شما در توییتر فعال هستید، می‌توانید از طریق هشتگ‌گذاری متن خود، برای ترندسازی تلاش کنید یا از طریق پیگیری هشتگ‌ها، به ترندهای جهانی توییتر یا ترندهای توییتر فارسی امروز برسید. در ادامه به نحوه پیگیری هشتگ‌های توییتر خواهیم پرداخت. در مقاله هشتگ های پربازدید توییتر، بیشتر در این باره صحبت کردیم.

    ترندهای توییتر چه کمکی به ما می‌کنند؟

    مطمئناً برای اکثر افراد این سؤال ایجاد می‌شود که چرا باید ترندها را دنبال کنیم و به آن‌ها تمایل داشته باشیم، مگر ترندها چه نفعی برای ما دارند؟! در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که ترند می‌تواند به نوعی باعث رشد کسب و کارها شود. به طوری که شما می‌توانید زمینه‌ کاری خود را با ترندها همراه کرده و از این طریق هم محصولات و خدمات خود را آپدیت کنید و هم مشتریان بیشتری جذب نمایید.

    منبع مطلب : drways.com

    میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
    مهدی 11 روز قبل
    4

    بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

    برای پاسخ کلیک کنید